Americké aerolinky přišly s velice zajímavým nápadem, jak motivovat občany k očkování. Přislibují lety zdarma věrným zákazníkům, kteří se včas zapojí do speciální soutěže.
Spousta velkých hráčů v oblasti cestování správně tuší, že očkování je pomyslnou vstupenkou pro návrat k normálnímu turismu. Jsou to i letecké společnosti závislé na odpovídajícím přísunu zákazníků. To si uvědomují také americké aerolinky United, které se rozhodly, že budou své zákazníky motivovat k očkování, čímž přispějí k rozvoji a znovuobnovení cestovního ruchu.
Aerolinky United vyhlásily soutěž primárně určenou pro všechny její věrné zákazníky z programu MileagePlus. Když se včas přihlásí do soutěže a prokážou se absolvovaným očkováním, mohou vyhrát některou z těchto cen.
- 30 zpátečních letů do míst, kam aerolinky United létají.
- 5x bezplatné roční létání pro dvě osoby do zemí obsluhovaných aerolinkami United.
Termín pro zapojení se do soutěže je 22. června. Prvního července pak proběhne losování očkovaných šťastlivců, kteří si budou moci užít bezplatného létání se svými oblíbenými aerolinkami.